10.06.14

ПОМИЛКИ ПОЧАТКІВЦІВ В ІНТЕРНЕТІ

Всім привіт! Сьогодні я розповім Вам про типові помилки початківців в мережі інтернет, не буду перераховувати, а просто напишу у вигляді статті, я думаю Вам сподобається.

Постараюся виділити основні, вказати на недоліки, загалом розповім про те, як не треба робити і як треба. Я Вам розповім на своєму прикладі, так багато помилок було зроблено мною особисто.
Помилки початківців
Почнемо з того, що коли я вирішив написати цей пост, я звичайно звернувся до сервісів пошукових запитів і вирішив пошукати підходящу фразу, але був сильно здивований тим, що фраза “Помилки початківців в інтернеті” запитується всього 15 разів на місяць. Звідси висновок, ніхто не хоче вчитися на чужих помилках, це нікому не цікаво, всі вчаться на своїх, а навіщо робити свої, якщо є чужі. Загалом звичайно я був здивований, що фраза “помилки початківців” з усіма приставками і приводами, запитується всього близько 3000 разів, досить мало. Висновок один – ми не хочемо відразу дізнатися як не треба робити, нам краще наступати на одні й ті ж граблі, по кілька разів.

Немає коментарів:

Дописати коментар